Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Wprowadziłam w Link4 także innowacyjną metodę badania reakcji klientów, wykorzystującą EEG, czyli elektroencefalografię. Dzięki temu sprawdzamy reakcje – te spontaniczne, będące poza kontrolą, a przez to najbardziej wiarygodne - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:14 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Foto: materiały prasowe

Czy dziś ubezpieczenia sprzedaje się inaczej niż jeszcze dekadę temu?

Trudniej. Trzeba się przebić przez potok przeróżnych informacji, które spadają na przeciętnego człowieka. Nie wystarczy już tylko wyróżniać się na rynku, ale trzeba precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z informacją o atrakcyjnej ofercie. Temu służą nowoczesne narzędzia marketingowe.

Pozostało 96% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację