Rz:Jaki rok ma przed sobą branża reklamowa?
David Patton: My jesteśmy optymistami. Mamy za sobą udany 2015 rok, w którym zostaliśmy ogłoszeni agencją roku przez amerykański magazyn AdWeek i przez jury europejskiej edycji nagrody Effie, a na festiwalu w Cannes zdobyliśmy ponad 100 statuetek, z czego trzy to grand prix. Wkraczamy więc w nowy rok pewni siebie, ale generalnie w branży jesteśmy teraz w bardzo ciekawym punkcie. To technologie wspierają biznes, a my w naszej branży jesteśmy dobrze pozycjonowani, żeby na tym korzystać. W ciągu ostatnich pięciu lat świat, zwłaszcza w zakresie komunikacji, przeszedł rewolucyjne zmiany. Zmieniło się też znacząco to, jak my prowadzimy nasz biznes. Dla nas ważne jest to, jak wzmocniła się nasza działalność w Polsce, bardzo tu w nią inwestowaliśmy, wprowadziliśmy sporo kluczowych zmian, przede wszystkim mianując na prezesa Annę Pańczyk . Po tych zmianach czujemy się tu spokojni o przyszłość.