Polska to kraj wielkich talentów

Chcemy stać się tu jedna z pięciu największych agencji reklamowych na rynku – zapowiada David Patton, prezes reklamowej grupy Grey w naszym regionie. Rozwój może przyspieszyć m.in. przejęcie w sektorze technologicznym.

Aktualizacja: 10.03.2016 22:24 Publikacja: 10.03.2016 21:00

Polska to kraj wielkich talentów

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz:Jaki rok ma przed sobą branża reklamowa?

David Patton: My jesteśmy optymistami. Mamy za sobą udany 2015 rok, w którym zostaliśmy ogłoszeni agencją roku przez amerykański magazyn AdWeek i przez jury europejskiej edycji nagrody Effie, a na festiwalu w Cannes zdobyliśmy ponad 100 statuetek, z czego trzy to grand prix. Wkraczamy więc w nowy rok pewni siebie, ale generalnie w branży jesteśmy teraz w bardzo ciekawym punkcie. To technologie wspierają biznes, a my w naszej branży jesteśmy dobrze pozycjonowani, żeby na tym korzystać. W ciągu ostatnich pięciu lat świat, zwłaszcza w zakresie komunikacji, przeszedł rewolucyjne zmiany. Zmieniło się też znacząco to, jak my prowadzimy nasz biznes. Dla nas ważne jest to, jak wzmocniła się nasza działalność w Polsce, bardzo tu w nią inwestowaliśmy, wprowadziliśmy sporo kluczowych zmian, przede wszystkim mianując na prezesa Annę Pańczyk . Po tych zmianach czujemy się tu spokojni o przyszłość.

Pozostało 91% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację