"Why Donald Trum when you can Trump Donald?" (dosł. Czemu Donald Trump, skoro można trąbić na Donalda) - taki slogan towarzyszy stronie stworzonej przez szwedzką agencję reklamową Animal. Strona cieszy się ogromną popularnością w Szwecji - na tamtejszym Twitterze hashtag #TrumDonald cieszył się 4 lutego większą popularnością niż hashtag #DonaldTrump. Stronę odwiedzają miliony użytkowników, którzy chcą trąbić na miliardera, starającego się o nominację prezydencką w prawyborach organizowanych przez Partię Republikańską w USA.

Odwiedzający stronę przyciskając klawisz myszy mogą trąbić na Donalda Trumpa, zdmuchując mu z głowy jego słynną fryzurę. Czasem z trąbki wydobywa się też biało-czerwono-niebieskie konfetti (nawiązanie do kolorów amerykańskiej flagi).

Jacob Sempler, pracownik agencji Animal tłumaczył, że pomysł stworzenia takiej strony pojawił się w momencie, gdy pracownicy agencji zorientowali się, że domena trumpdonald.org jest dostępna. Sempler przyznał, że jest zaskoczony popularnością strony. - Wygląda na to, że ludzie w Szwecji śledzą amerykańską politykę. Szwedzi nie mogą głosować w amerykańskich wyborach - więc my oddaliśmy swój głos tworząc stronę. To nasz sposób na skomentowanie wydarzeń na amerykańskiej scenie politycznej - mówił.