Kolejna nagroda konsumentów dla marki Dar Natury

Woda źródlana Dar Natury może poszczycić się czwartym tytułem „Dobry Produkt 2016 – Wybór Konsumentów”. Respondenci wybierają markę jako godną zaufania nieprzerwanie od 2013 roku.

Publikacja: 14.12.2016 23:01

Kolejna nagroda konsumentów dla marki Dar Natury

Na rynku obecna od ponad 20 lat, dociera do tysięcy odbiorców w całym kraju i niezmiennie cieszy się powodzeniem. Dystrybutory z logo Dar Natury na stałe zagościły w biurach i mieszkaniach. - Tytuł „Dobry Produkt” to najcenniejszy rodzaj wyróżnienia, jakie producent może otrzymać, bo o jego przyznaniu decydują sami konsumenci – podkreśla Marcin Grotkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy GetFresh, która jest właścicielem marki Dar Natury. – Dzięki takim opiniom zyskujemy potwierdzenie, że strategia firmy i ciągła dbałość o utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług pozwala nam zdobyć i – co ważniejsze - utrzymać zaufanie klientów przez wiele lat.

Czysta satysfakcja

- Możliwość elastycznego dostosowania się do wyjątkowych potrzeb firm czy instytucji państwowych, terminowość dostaw oraz sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta, to atuty, które sprawiają, że jesteśmy partnerem pierwszego wyboru dla wielu odbiorców – mówi Marcin Grotkiewicz. – Pracodawcy mają całą masę zobowiązań wobec pracowników, wynikających z przepisów prawa. Staramy się im w tym pomóc umożliwiając scedowanie na nas jednego z tych obowiązków, czyli zapewnienia dostępu do wody - dodaje.

Firma zapewnia kompleksową obsługę. Do niej należy nie tylko dostarczenie wody źródlanej, ale także dopilnowanie kolejnych terminów wysyłki dodatkowych butli, serwis dystrybutorów oraz przeprowadzenie usługi ich sanityzacji, czy profesjonalne czyszczenie urządzeń. Rzetelne wywiązywanie się ze zobowiązań wobec partnerów handlowych przekłada się na wysoki poziom zaufania, którym cieszy się firma, czego dowodem jest choćby rokrocznie przyznawany tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów”.

Czysta jakość

                Wysoka jakość usług to także dbałość o sam produkt, czyli wodę źródlaną Dar Natury. Wydobywa się ją z podziemnego ujęcia położonego na ekologicznie czystych terenach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Własny zakład produkcyjny oraz sieć dystrybucji pozwala na kompleksową kontrolę procesu dostawy wody źródlanej od momentu wydobycia do odbioru przez klienta. Dla uzyskania najlepszego rezultatu cały proces jest maksymalnie zoptymalizowany i trwa zaledwie 48 godzin zapewniając klientom zawsze świeżą wodę.

                Konsumenci sami mogą ocenić przejrzystość i znakomity smak wody, ale nie muszą poprzestawać na własnym osądzie. Nietrudno przekonać się jak rygorystycznie pilnuje się jej czystości, uzyskując dostęp do badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych. Każda partia wody poddawana jest codziennie drobiazgowym, specjalistycznym badaniom w laboratoriach zakładowych. Dodatkowo jakość wody kontrolują instytucje takie jak Sanepid, czy Państwowy Zakład Higieny. Ponadto butle zabezpieczone są specjalną termokurczliwą folią, stanowiącą gwarancję ich oryginalności. Na tym jednak nie koniec. - Oferujemy klientom usługę sanityzacji – wyjaśnia Marcin Grotkiewicz - Pod tym pojęciem kryje się profesjonalne czyszczenie, dezynfekcja lub wymiana tych elementów urządzeń dozujących i dystrybutorów, które mają stały kontakt z wodą i czynnikami zewnętrznymi. Wszystko w trosce o bezpieczeństwo, higienę i niezmiennie wspaniały smak dostarczanego przez nas produktu.

Czyste środowisko

Produkcja i dystrybucja wód źródlanych to nadal perspektywiczny segment rynku, pod warunkiem świadczenia wysokiej jakości usług dostępnych na terenie całego kraju. Chociaż w wielu miastach coraz większą konkurencję stanowi intensywnie promowana woda z kranu, to zdaniem Marcina Grotkiewicza konsumenci, dla których walory zdrowotne oraz skład mineralny mają znaczenie, nadal będą wybierać wodę źródlaną. A Polacy przecież coraz liczniej ulegają pozytywnej modzie na zdrowe odżywianie, aktywność fizyczną i różnego rodzaju działania proekologiczne.

                Stwierdzenie, że firma, której rozwój opiera się na wydobywaniu i dystrybucji krystalicznie czystej wody, powinna angażować się w ochronę środowiska to oczywiście truizm. Ważne w jaki sposób tę misję realizuje. W przypadku GetFresh najnowocześniejsze linie produkcyjne, minimalizujące zużycie wody oraz ilość odprowadzanych ścieków, zwrotne butle, które po okresie użytkowania lub uszkodzeniu trafiają do recyklingu, w trakcie którego wszystkie zostają poddane odzyskowi, to tylko niektóre elementy codziennej praktyki. Firma wspiera też m.in. projekty ekologiczne, edukację najmłodszych oraz prowadzi odpowiedzialną gospodarkę odpadami i energią. 

***

O GetFresh Sp.z o.o.

GetFresh Sp. z o. o. jest producentem i dystrybutorem wody źródlanej Dar Natury w opakowaniach 18,9 l i 11 l. Firma jest jedną z wiodących w Polsce na rynku usług dostaw wody do biur i domów - HOD (Home and Office Delivery).

 

Więcej na stronie www.getfresh.pl .

Na rynku obecna od ponad 20 lat, dociera do tysięcy odbiorców w całym kraju i niezmiennie cieszy się powodzeniem. Dystrybutory z logo Dar Natury na stałe zagościły w biurach i mieszkaniach. - Tytuł „Dobry Produkt” to najcenniejszy rodzaj wyróżnienia, jakie producent może otrzymać, bo o jego przyznaniu decydują sami konsumenci – podkreśla Marcin Grotkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy GetFresh, która jest właścicielem marki Dar Natury. – Dzięki takim opiniom zyskujemy potwierdzenie, że strategia firmy i ciągła dbałość o utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług pozwala nam zdobyć i – co ważniejsze - utrzymać zaufanie klientów przez wiele lat.

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Wydarzenia
Nie mogłem uwierzyć w to, co widzę
Wydarzenia
Polscy eksporterzy podbijają kolejne rynki. Przedsiębiorco, skorzystaj ze wsparcia w ekspansji zagranicznej!
Materiał Promocyjny
Jakie możliwości rozwoju ma Twój biznes za granicą? Poznaj krajowe programy, które wspierają rodzime marki
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Wydarzenia
Żurek, bigos, gęś czy kaczka – w lokalach w całym kraju rusza Tydzień Kuchni Polskiej