Na rynku obecna od ponad 20 lat, dociera do tysięcy odbiorców w całym kraju i niezmiennie cieszy się powodzeniem. Dystrybutory z logo Dar Natury na stałe zagościły w biurach i mieszkaniach. - Tytuł „Dobry Produkt” to najcenniejszy rodzaj wyróżnienia, jakie producent może otrzymać, bo o jego przyznaniu decydują sami konsumenci – podkreśla Marcin Grotkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy GetFresh, która jest właścicielem marki Dar Natury. – Dzięki takim opiniom zyskujemy potwierdzenie, że strategia firmy i ciągła dbałość o utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług pozwala nam zdobyć i – co ważniejsze - utrzymać zaufanie klientów przez wiele lat.
Czysta satysfakcja
- Możliwość elastycznego dostosowania się do wyjątkowych potrzeb firm czy instytucji państwowych, terminowość dostaw oraz sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta, to atuty, które sprawiają, że jesteśmy partnerem pierwszego wyboru dla wielu odbiorców – mówi Marcin Grotkiewicz. – Pracodawcy mają całą masę zobowiązań wobec pracowników, wynikających z przepisów prawa. Staramy się im w tym pomóc umożliwiając scedowanie na nas jednego z tych obowiązków, czyli zapewnienia dostępu do wody - dodaje.
Firma zapewnia kompleksową obsługę. Do niej należy nie tylko dostarczenie wody źródlanej, ale także dopilnowanie kolejnych terminów wysyłki dodatkowych butli, serwis dystrybutorów oraz przeprowadzenie usługi ich sanityzacji, czy profesjonalne czyszczenie urządzeń. Rzetelne wywiązywanie się ze zobowiązań wobec partnerów handlowych przekłada się na wysoki poziom zaufania, którym cieszy się firma, czego dowodem jest choćby rokrocznie przyznawany tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów”.
Czysta jakość