Aktualizacja: 04.01.2016 16:35 Publikacja: 04.01.2016 16:32
Wojciech Czabanowski
Foto: archiwum prywatne
Modni ludzie w mediach, modni ludzie w wielkich miastach i modni ludzie na uniwersytetach przez 8 lat rządów Platformy przyzwyczaili się do tego, że mają monopol na fajność. Monopol ten wiązał się z przywilejem wypowiadania negatywnych sądów na temat rodaków, którzy z tym, co fajne się nie utożsamiali. Oczywiście za przynależność do elitarnego grona płaciło się pewną cenę – należało bezwzględnie konformować z obowiązującymi wyznacznikami fajności. To jednak leży w naturze leminga.
„W swojej długiej historii nieraz walczyła o niepodległość i tak jest kojarzona w świecie. Powtarzam, to bogate...
W Holandii już od lat 80. XX w. zaczęli się pojawić biskupi męczennicy, atakowani przez różne ośrodki opinii pub...
Medialne młotkowanie niebiorących udziału w wyborach ma charakter klasistowski – oto elity kraju zawstydzają tyc...
Kwitną kasztany, piszą się matury, a kampania wyborcza osiąga poziom najgłębszych pokładów kopalni węgla kamienn...
Najbliższy rok będzie kluczowy zarówno dla Węgrów, jak i dla Unii Europejskiej. Tylko przejrzyste i stanowcze dz...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas