Prudential zwyciężył w tegorocznej edycji Effie, pokonując wszystkich pozostałych ubezpieczycieli w kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje". Jury uhonorowało ubezpieczyciela złotą statuetką Effie za kampanię reklamową "Młodzi Bogowie" adresowaną do młodych Polaków, którzy nie dostrzegają problemu przyszłych emerytur.

Brązowe statuetki zdobyło PZU - za platformę komunikacji pt. "Niestraszki" skierowaną zarówno do dzieci, jak i do rodziców, której celem jest edukacja i informacja o ubezpieczeniu z pakietem Auto Szyby, a także wchodzące w skład PZU Towarzystwo Ubezpieczeń Link4- za reklamę ubezpieczenia motoryzacyjnego pod hasłem "O to chodziło". To pierwsze w historii tej firmy tak prestiżowe wyróżnienie.

Link4 od początku roku radykalnie zwiększył sprzedaż polis, zwłaszcza w internecie, co jest wynikiem ścisłej współpracy firmy z amerykańską wyszukiwarką Googla.

Nagroda Effie jest przyznawana nie tylko za ciekawą kreację, ale także za dobrą konwersję sprzedażową kampanii marketingowej.

W tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono blisko 200 projektów. To jeden z bardziej prestiżowych konkursów marketingowych na całym świecie. To rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Nie jest zatem nagrodą tylko za kreację, a uczestnicy konkursu muszą wykazać, że ich kampanie łączą kluczowe dla marketingu dyscypliny, takie jak: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.