Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Gefion, duński ubezpieczyciel słynący z zaniżania składek za komunikacyjne polisy OC, w zeszłym roku osiągnął prawie 90 mln zł przypisu i zdobył ok. 200 tysięcy klientów.

Publikacja: 26.03.2018 21:00

Kontrowersyjne towarzystwo zyskuje klientów

Foto: 123RF

Kierowcy, którzy mieli kolizje z samochodami sprawców ubezpieczonych w Gefionie, bardzo często mają kłopoty z wypłatami odszkodowania. Na forach internetowych pojawia się coraz więcej informacji o problemach z tym ubezpieczycielem, a na Facebooku poszkodowani klienci łączą siły i umawiają się na wspólne działania.

Problemy z Gefionem dostrzegają też sprzedawcy polis duńskiego ubezpieczyciela. – Przywiązujemy dużą wagę do zażaleń i skarg klientów oraz agentów na proces likwidacji szkód w Gefionie – mówi Igor Rusinowski, prezes multiagencji Unilink, będącej jednym z podmiotów sprzedających polisy tego towarzystwa. – W pierwszej połowie lutego wystosowaliśmy pismo do Gefiona, w którym informowaliśmy, że jesteśmy gotowi podjąć stanowcze kroki w celu zapewnienia realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, jak i dobrych praktyk rynkowych w zakresie procesu likwidacji szkód.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ubezpieczenia
OFE dały zarobić lepiej niż lokaty bankowe i subkonta ZUS
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Ubezpieczenia
Po wyborze nowego zarządu kapitalizacja PZU w górę o blisko miliard złotych
Ubezpieczenia
Rekord sprzedaży polis majątkowych i życiowych Warty
Ubezpieczenia
Artur Olech prezesem PZU. Potrzebna jest zgoda KNF
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Ubezpieczenia
Klimat i inflacja stoją za wyższymi cenami polisy