Ostra bitwa o pasażera

aktualizacja: 13.09.2017, 21:35
Foto: Fotolia

Rywalizacja o polski rynek przewozu osób nigdy nie była tak zacięta. To już wojna cenowa.

Po zamówieniu jednego przejazdu drugi gratis, przeceny kursów o 50, a nawet o 75 proc. – to tylko niektóre z wielu promocji wprowadzanych przez firmy oferujące przewozy taksówkami lub nieoznakowanymi autami zamawianymi przez aplikacje. Przewoźnicy prześcigają się w akcjach, które mają przyciągnąć potencjalnych pasażerów.

Według Kristófa Gyódiego, analityka DELab UW, w Warszawie można mówić już o swoistej wojnie na promocje. Powód? – Warszawa to trzeci największy rynek przewozu w Europie, po Londynie i Paryżu – tłumaczy Alex Kartsel, country manager Taxify na Polskę. A wciąż niezagospodarowany, bo – jak pokazują badania GfK – aż 36 proc. z nas w ogóle nie jeździ taksówkami.

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Zamów subskrypcję
i czytaj bez ograniczeń!

Kup teraz
Żródło: Rzeczpospolita

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

POLECAMY

KOMENTARZE