Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.07.2016 20:17 Publikacja: 20.07.2016 20:17
Foto: Fotorzepa/Maciej Kaczanowski
W środę rano drogowcy oddali kierowcom blisko 40 km autostrady A4 Rzeszów–Jarosław. To ostatnia z dróg, które miały powstać na Euro 2012. W różnych fazach budowy jest jeszcze ponad 1300 km kolejnych tras, ale przygotowania do dalszej rozbudowy sieci utknęły.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wstrzymuje ogłaszanie nowych przetargów. O ile od stycznia do listopada 2015 r. uruchomiono 59 postępowań na budowę blisko 690 km dróg, o tyle w tym roku ogłoszono ich zaledwie pięć na niespełna 100 km. Także rozpoczęte przetargi nie mogą się doczekać rozstrzygnięcia. Dotyczy to m.in. drogi ekspresowej S3 na północ od Szczecina, S6 pomiędzy Koszalinem a Trójmiastem, S7 w kierunku Grójca oraz w Małopolsce, fragmentów S19 czy autostrady A2 pod Warszawą.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas