Aktualizacja: 20.07.2016 20:17 Publikacja: 20.07.2016 20:17
Foto: Fotorzepa/Maciej Kaczanowski
W środę rano drogowcy oddali kierowcom blisko 40 km autostrady A4 Rzeszów–Jarosław. To ostatnia z dróg, które miały powstać na Euro 2012. W różnych fazach budowy jest jeszcze ponad 1300 km kolejnych tras, ale przygotowania do dalszej rozbudowy sieci utknęły.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wstrzymuje ogłaszanie nowych przetargów. O ile od stycznia do listopada 2015 r. uruchomiono 59 postępowań na budowę blisko 690 km dróg, o tyle w tym roku ogłoszono ich zaledwie pięć na niespełna 100 km. Także rozpoczęte przetargi nie mogą się doczekać rozstrzygnięcia. Dotyczy to m.in. drogi ekspresowej S3 na północ od Szczecina, S6 pomiędzy Koszalinem a Trójmiastem, S7 w kierunku Grójca oraz w Małopolsce, fragmentów S19 czy autostrady A2 pod Warszawą.
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas