W programie wzięło udział 112 młodych firm z 25 krajów. Wydział Rozwoju Gospodarczego miasta Tajpej (przy finalnym wyborze analizował m.in.: stopień innowacji firmy, atrakcyjność marketingową, model biznesowy i adekwatność profilu firmy do zapotrzebowań technologicznych Tajpej.

32 wybrane startupy, na koszt miasta zostaną zaproszone na minimum 10 dni do Tajwanu. Przy okazji jednej z największych imprez technologicznych świata Computex, odbywającej się na początku czerwca, będą miały szansę zaprezentować się przed topowymi chińskimi i światowymi markami. - To dla nas niezwykłe wyróżnienie. Dzięki sukcesowi w GST2018, będziemy mogli jeszcze lepiej zaprezentować swoje możliwości przed największymi firmami z branży elektroniki konsumenckiej. Być może już niedługo Dealavo stanie się hubem technologicznym dla producentów elektroniki z Tajpei - mówi Kamil Kamiński, dyrektor sprzedaży strategicznej Dealavo.

Dealavo to polski startup technologiczny działający w branży e-commerce. Wykorzystując najnowsze technologie, jak uczenie maszynowe i analitykę Big Data, spółka wspiera np. e-sklepy w analizie cen produktów i usług z ponad 40 rynków świata, jak również w kształtowaniu polityki cenowej marek. Warszawski startup od ponad czterech lat działa ze znanymi markami, jak: MSI, Samsung, Oponeo, De'Longhi, ABC Data, czy Kärcher, Epson i Babyliss.