T-Mobile testuje konkurentów

Promocją usług bez limitu za 10 zł operator zaczyna budowę nowego wizerunku. To test i próba sił.

Publikacja: 03.05.2016 21:00

T-Mobile testuje konkurentów

Foto: Bloomberg

Testy, po których abonament i smartfon można zmienić, a z mobilnego internetu zrezygnować, to w tym roku przewodni temat w komunikacji sieci komórkowych. Szefowie Orange, Play, T-Mobile i Plus zawarli nawet porozumienie z minister cyfryzacji Anną Streżyńską, w którym zobowiązali się, że ich firmy będą miały ofertę „na próbę", pozwalającą w ciągu 14 dni rozwiązać umowę bądź testować usługę bez umowy.

Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita", T-Mobile Polska idzie dalej. Jednym ruchem chce poprawić swoje wyniki przenoszenia numerów i rozpocząć nową erę w budowie wizerunku firmy.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika
Materiał partnera
Handel z drugiej ręki napędza e-commerce
Materiał partnera
TOGETAIR 2024: drogi do ocalenia Ziemi