Reklama

Rozkręca się wojna na pakiety

Operatorzy telekomunikacyjni i telewizje kablowe przekonują, że usługi wiązane to ich przyszłość w walce o klientów. Walczą szybkością internetu i ceną.

Aktualizacja: 29.03.2017 07:24 Publikacja: 28.03.2017 20:39

Foto: 123RF

Rośnie popularność pakietów usług dostawców telefonii, internetu i płatnej telewizji w Polsce. Można szacować, że w ub.r. skorzystało z takiej możliwości ponad 0,5 mln gospodarstw domowych.

Orange Polska przybyło w ub.r. 150 tys. abonentów usług stacjonarnych i komórkowych jednocześnie. W Grupie Cyfrowy Polsat wzrost był jeszcze większy: na taką ofertę zdecydowało się 285 tys. jej klientów. O zwyżkach mówią także UPC Polska i Netia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama