Grupa Cyfrowy Polsat zaczyna sprzedaż usług Netii

Od 18 czerwca usługi Netii będą dostępne w pierwszych, wybranych 181 punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa - podały dziś spółki Zygmunta Solorza. Usługi przejętego niedawno stacjonarnego operatora staną się wówczas elementem programu rabatowego smartDOM, ale będą sprzedawane również osobno.

Aktualizacja: 04.06.2018 18:48 Publikacja: 04.06.2018 18:44

Grupa Cyfrowy Polsat zaczyna sprzedaż usług Netii

Foto: Fotorzepa/Robert Wójcik

Na razie nie udostępniono listy POS-ów, w których dostępna będzie rozszerzona oferta. Ma się to wydarzyć za dwa tygodnie. Tempo rozszerzania sieci z ofertą łączoną wszystkich podmiotów z grupy zależy - jak usłyszeliśmy - z jednej strony od obecności infrastruktury Netii na danym obszarze (telekom nie sprzedaje usług na sieci obcej od pewnego czasu), z drugiej od klauzul umownych regulujących najem sklepów (nie wszędzie można poszerzyć asortyment z marszu).

Wspólna oferta grupy budowana pod parasolem smartDOM obejmie trzy główne usługi Netii: stacjonarny dostęp do Internetu, przede wszystkim w technologiach światłowodowych, usługi telewizyjne po IP oraz telefonię stacjonarną.

Jak podały firmy, dostępne będą cztery warianty ofert Netii z rabatem smartDOM w różnych konfiguracjach:

• Internet stacjonarny - trzy opcje prędkości: do 100 Mb/s, do 300 Mb/s oraz do 900 Mb/s;

• Internet stacjonarny + telewizja - trzy wyżej wymienione opcje dostępu do Internetu z dwoma pakietami telewizyjnymi do wyboru: TV Standard (115 kanałów telewizyjnych, w tym 60 HD) lub TV Super (157 kanałów telewizyjnych, w tym 87 HD);

• Internet stacjonarny + telefon stacjonarny - oferta internetowa wraz z telefonem stacjonarnym w opcji 100 minut w abonamencie lub bez limitu.

• Internet stacjonarny + telewizja internetowa + telefon stacjonarny – do wyboru wszystkie powyższe usługi.

Za każdym razem, przy zakupie jednej dodatkowej usługi lub całej paczki usług Netii, dotychczasowy klient grupy otrzymuje 10 zł rabatu.

Tym samym w ofercie Grupy Cyfrowy Polsat będzie można połączyć programem rabatowym trzynaście produktów: telewizję (satelitarną, cyfrową telewizję naziemną, internetową), telefonię (komórkową oraz stacjonarną), Internet LTE Plus Advanced, Internet światłowodowy Netii, usługi bankowe PlusBank, energię elektryczną, gaz, ubezpieczenia ERGO Hestia, sprzęt AGD oraz monitoring pomieszczeń.

Na koniec pierwszego kwartału 2018 z usług łączonych Grupy Cyfrowego Polsatu korzystało niemal 1,6 mln klientów.

Na razie nie udostępniono listy POS-ów, w których dostępna będzie rozszerzona oferta. Ma się to wydarzyć za dwa tygodnie. Tempo rozszerzania sieci z ofertą łączoną wszystkich podmiotów z grupy zależy - jak usłyszeliśmy - z jednej strony od obecności infrastruktury Netii na danym obszarze (telekom nie sprzedaje usług na sieci obcej od pewnego czasu), z drugiej od klauzul umownych regulujących najem sklepów (nie wszędzie można poszerzyć asortyment z marszu).

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika
Materiał partnera
Handel z drugiej ręki napędza e-commerce
Materiał partnera
TOGETAIR 2024: drogi do ocalenia Ziemi