Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela

Rada nadzorcza Polkomtela (Grupa Cyfrowy Polsat) powołała do zarządu Piotra Gawła - podały dziś służby public relations operatora sieci Plus. Nie poinformowano, czym zajął się menedżer powracający do telekomu po 10 latach przerwy.

Aktualizacja: 16.01.2018 07:56 Publikacja: 16.01.2018 07:51

Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

"Piotr Gaweł jest menedżerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w jednych z najbardziej renomowanych i największych firm w Polsce z obszaru mediów, reklamy i telekomunikacji" - przypomniano jedynie.

W 2006 r. gdy Gaweł dołączał do władz kontrolowanej przez spółki skarbu państwa, Vodafone i TDC sieci Plus (wówczas także u władzy była partia Prawo i Sprawiedliwość), menedżer przechodził do telekomu z Telewizji Polskiej gdzie odpowiadał za marketing i reklamę. W zarządzie telekomu również powierzono mu obszar marketingu i relacji z klientami. Po tym jak w 2016 r. z operatorem rozstał się Jarosław Drabarek, zwierzchnikiem działu marketingu był Tobias Solorz, prezes sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

Piotr Gaweł w latach 1997 - 2002 był przewodniczącym rady Poczty Polskiej, w latach 1992-2000 prezesem agencji reklamowej Lintas i Ammirati Puris Lintas.

Ostatnio kilka lat kierował Centrum Opatrzności Bożej w Warszawie, czyli instytucji zarządzającej budową obiektów takich jak Świątynia Opatrzności Bożej, czy Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego.

W 2015 roku kandydował na prezesa Telewizji Polskiej. Jak pisał wówczas "Dziennik Gazeta Prawna", jego wizja dla TVP była spójna, a Gaweł miał pomysł jak przynieść jej dodatkowy miliard złotych ze źródła innego niż abonament.

Gaweł jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

"Piotr Gaweł jest menedżerem posiadającym bogate doświadczenie zawodowe zdobyte w jednych z najbardziej renomowanych i największych firm w Polsce z obszaru mediów, reklamy i telekomunikacji" - przypomniano jedynie.

W 2006 r. gdy Gaweł dołączał do władz kontrolowanej przez spółki skarbu państwa, Vodafone i TDC sieci Plus (wówczas także u władzy była partia Prawo i Sprawiedliwość), menedżer przechodził do telekomu z Telewizji Polskiej gdzie odpowiadał za marketing i reklamę. W zarządzie telekomu również powierzono mu obszar marketingu i relacji z klientami. Po tym jak w 2016 r. z operatorem rozstał się Jarosław Drabarek, zwierzchnikiem działu marketingu był Tobias Solorz, prezes sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Raport ZUS: stabilna sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
ZUS: 13. emerytury trafiły już do ponad 6 mln osób
Materiał partnera
Silna grupa z dużymi możliwościami
Biznes
Premier Australii o Elonie Musku: Arogancki miliarder, który myśli, że jest ponad prawem
Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej