Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.12.2017 12:16 Publikacja: 11.12.2017 12:16
Foto: AdobeStock
Według badania przeprowadzonego przez S&P Global Market Intelligence, 81 proc. konsumentów w Polsce przyznało się do oglądania treści wideo dostarczanych przez internet na telewizorze – to o 2 pkt. proc. więcej niż w Wielkiej Brytanii i o 8 pkt. proc. więcej niż w Stanach Zjednoczonych.
Firma Samsung podaje, że w 2016 roku w Wielkiej Brytanii liczba użytkowników Samsung Smart TV przekroczyła próg 2,5 mln tygodniowo. W Polsce w grudniu 2015 roku platforma miała 1 milion użytkowników miesięcznie i od tego czasu ta liczba systematycznie rośnie. Już ponad 80 proc. nowych telewizorów i odtwarzaczy Blu-ray firmy Samsung, wyposażonych w funkcje Smart, jest podłączanych do Internetu. Przy czym aż 80 proc. telewizorów Samsung z systemem Tizen zostało podłączonych do „sieci”, podczas gdy wartość ta dla urządzeń z innymi systemami wynosi 67 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Do 8,1 proc. wzrósł w ubiegłym roku udział bieżących wydatków na ochronę zdrowia w polskim PKB. Wydaliśmy na nią...
29 lipca odbyła się zainicjowana przez pełnomocników Zygmunta Solorza rozprawa przed Sądem Najwyższym Cypru. Oto...
Kompetencje odpowiedzialnej za nabywanie sprzętu wojskowego Agencji Uzbrojenia są okrajane. I to wbrew publiczny...
Chociaż ostatnie miesiące przyniosły wyraźne przyhamowanie wymiany szefów firm z udziałem Skarbu Państwa, to zmi...
Tylko 36 proc. prowadzących działalność gospodarczą twierdzi, że przedsiębiorca to osoba podejmująca ryzyko bizn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas