Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Telekomunikacja i IT

#RZECZoBIZNESIE: Kamil Rejent: Ankieta może pomóc w biznesie

tv.rp.pl
Pomagamy podejmować trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztujš – mówi Kamil Rejent, prezes Survicate.com, goœć programu Michała Niewiadomskiego.

Goœć tłumaczył, że survicate.com zajmuje się rozwojem i sprzedażš oprogramowania, które pozwala klientom poznać ich klientów.

- Robimy to za pomocš szeregu narzšdzi ankietowych i innych do zbierania opinii zwrotnej – mówił Rejent.

- Umożliwiamy naszym klientom poznanie opinii na temat stron internetowych, ich użytecznoœci, czy spełniajš swój cel sprzedażowy lub generowania zapytań ofertowych – dodał.

Wyjaœnił, że survicate.com pomaga też badać całokształt doœwiadczenia klienta z markš, produktem czy usługami.

- Badamy też potencjalnych klientów pod kštem ich motywacji, co powstrzymuje ich przed zakupem, jakie majš oczekiwania względem marki – mówił goœć.

- Pomagamy podejmować naszym klientom trafne decyzje biznesowe i unikać nietrafnych, które często kosztujš – dodał.

Zaznaczył, że najczęœciej zgłaszajš się osoby odpowiedzialne za sprzedaż na stronach internetowych.

- Sš zainteresowane podniesieniem konwersji, czyli sprzedaży na stronach. Chcš się dowiedzieć w jaki sposób mogš usprawnić procesy. Szukajš słabych punktów na stronie i starajš się je wyeliminować - tłumaczył Rejent.

- Współpracujemy też z osobami, które zajmujš się klientami. Sš oni odpowiedzialni za satysfakcję, lojalnoœć i wspieranie klientów. Te osoby chcš zebrać jak najwięcej informacji o klientach, które pozwolš precyzyjniej komunikować się – dodał.

Podkreœlił, że narzędzia pozwalaj ankietować kiedy jest to istotne.

- Np. kiedy klient jest œwieżo po zakupie, to jest moment kiedy warto zapytać o doœwiadczenie, które przed chwilš miał z markš. Sš to krótkie ankiety, nie więcej niż 3 pytania, ale szalenie istotne dla osób decydujšcych w firmie - mówił Rejent.

- Takie ankiety nie psujš doœwiadczenia klientom z markš, więc bardzo chętnie odpowiadajš, bo zajmuje to kilka sekund. Często notujemy wskaŸnik odpowiedzi powyżej 60 proc. - dodał.

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL