Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2017 16:49 Publikacja: 15.09.2017 14:42
Foto: 123RF
- Teatry stoją przed podwójnym wyzwaniem: jak promować swoje produkcje i jak spiąć budżet przy spadających wpływach z biletów i subsydiów - mówi Alexandre Vernier, stojący na czele agencji ODW Regie, która jest zaangażowana w całą akcję.
To właśnie agencja ODW Regie będzie odpowiedzialna za emisję czterominutowych bloków reklamowych przed rozpoczęciem spektakli - przez dwie minuty widzowie będą oglądać reklamy, a potem wyświetlone zostaną trailery sztuk, które wkrótce będą miały premierę.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jan Klata reżyseruje „Krzyżaków” Sienkiewicza w Olsztynie na osiemdziesięciolecie Teatru im. Jaracza. To będzie...
Putinowska Rosja, owładnięta epidemią upadku, została na Festiwalu Salzburskim sportretowana w „Zamieci” wg Soro...
Scena Letnia Teatru „Po Kolei” zaprasza do Sali Sesyjnej Dworca Głównego PKP we Wrocławiu na weekendowe spektakl...
Jeden z największych gigantów światowego teatru, Robert Wilson, reżyser, architekt, scenograf, artysta wizualny...
Marzę, żeby powstał w Kazimierzu obiekt multifunkcyjny, który mógłby służyć jako sala kinowa, teatralna, muzyczn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas