Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.09.2017 16:49 Publikacja: 15.09.2017 14:42
Foto: 123RF
- Teatry stoją przed podwójnym wyzwaniem: jak promować swoje produkcje i jak spiąć budżet przy spadających wpływach z biletów i subsydiów - mówi Alexandre Vernier, stojący na czele agencji ODW Regie, która jest zaangażowana w całą akcję.
To właśnie agencja ODW Regie będzie odpowiedzialna za emisję czterominutowych bloków reklamowych przed rozpoczęciem spektakli - przez dwie minuty widzowie będą oglądać reklamy, a potem wyświetlone zostaną trailery sztuk, które wkrótce będą miały premierę.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W wieku 59 lat odeszła Joanna Kołaczkowska, popularna i uwielbiana przez Polaków aktorka kabaretowa. Od 2002 rok...
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego poinformowało, że złożyło zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia...
Kpiny z tych, którzy starają się wiedzieć więcej, chcą opierać myślenie na logicznych przesłankach, a nie powtar...
Gdyby przy każdej zmianie władzy organizator zmieniał wszystkich dyrektorów instytucji, doszłoby do totalnej kat...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Jak można jeszcze inaczej opowiedzieć dobrze znaną historię tragicznej miłości Romea i Julii? Robert Bondara mia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas