Jak zmierzyć zaangażowanie pracowników w rozwój firmy

aktualizacja: 01.03.2016, 12:40

W firmach, gdzie zaangażowanie pracowników jest wysokie i często osiąga nawet 60%, przekłada się to na lepsze wyniki finansowe zarówno w warstwie przychodów, jak i profitu. Celem firm powinno być tworzenie przywództwa zaangażowanego czyli promowanie liderów, którzy potrafią angażować swoje zespoły. Jak zmierzyć nastroje pracownicze? Komentuje Agnieszka Jabłońska, dyrektor zarządzający IIC Partners w Bigram

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.

KOMENTARZ DNIA

POLECAMY

KOMENTARZE