Rz:W jakim momencie znalazł się rynek płatnych telewizji, po wejściu do Polski Netfliksa? Z kim teraz przede wszystkim konkurują? Należy się na nim w tym roku spodziewać jakichś rewolucji?
Manuel Rougeron: Polska jest już mocno nasyconym rynkiem, bo mówimy o 80-85 proc. nasyceniu usługami płatnej telewizji. Platforma nc+ jest mocnym graczem i z tej perspektywy obserwujemy nowe firmy z innym zapleczem, które wkraczają i do Polski i kierują swoje usługi do zupełnie innych grup docelowych. Rynek płatnej telewizji to biznes szybko rozwijających się technologii. Konsumenci powoli za nimi podążają. Nie spodziewam się na polskim rynku żadnej rewolucji, co oczywiście nie oznacza, że nie zachodzą na nim zmiany. Zauważamy je i wpisujemy się w nowe trendy, ale przeciwstawianie tradycyjnej telewizji pojawiającym się nowym rozwiązaniom byłoby sztuczne. Uważam bowiem, że nie ma już „tradycyjnej" telewizji.