Restart w KGHM. Czwarty prezes "dobrej zmiany"

Miedziowa grupa ma całkowicie nowy zarząd. Prezesem Marcin Chludziński, szef ARP.

Publikacja: 25.06.2018 08:50

Restart w KGHM. Czwarty prezes "dobrej zmiany"

Foto: Bloomberg

KGHM ma już czwartego prezesa powołanego w czasie „dobrej zmiany”. Najpierw stery objął Krzysztof Skóra, potem Radosław Domagalski-Łabędzki i Rafał Pawełczak.

Na nową trzyletnią kadencję jako prezes został powołany Marcin Chludziński, szef Agencji Rozwoju Przemysłu i członek rady nadzorczej PZU, założyciel  think tanku gospodarczego Fundacja Republikańska. Nie ma niespodzianki, bo Chludziński był wymieniany wcześniej jako faworyt w konkursie.

Wiceprezesem ds. finansowych została Katarzyna Kreczmańska–Gigol, profesor SGH, dyrektor zarządzająca pionem finansów w Poczcie Polskiej i członek rady nadzorczej Banku Pocztowego.

Wiceprezesem ds. produkcji został Radosław Stach, od dawna związany z KGHM, ostatnio dyrektor naczelny koncernu, wcześniej szef kopalni Polkowice-Sieroszowice i wiceprezes operacyjny w KGHM International.

Rada nadzorcza bez rozstrzygnięcia zakończyła konkurs na posady wiceprezesów ds. rozwoju i ds. aktywów zagranicznych.

Nowy zarząd rozpocznie pracę po zatwierdzeniu przez walne zgromadzenie sprawozdań za 2017 r. Posiedzenie wyznaczono na 26 czerwca.

KGHM ma już czwartego prezesa powołanego w czasie „dobrej zmiany”. Najpierw stery objął Krzysztof Skóra, potem Radosław Domagalski-Łabędzki i Rafał Pawełczak.

Na nową trzyletnią kadencję jako prezes został powołany Marcin Chludziński, szef Agencji Rozwoju Przemysłu i członek rady nadzorczej PZU, założyciel  think tanku gospodarczego Fundacja Republikańska. Nie ma niespodzianki, bo Chludziński był wymieniany wcześniej jako faworyt w konkursie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Koniec niemieckiego raju? Hiszpańskie wyspy mówią dość pijackim imprezom
Biznes
Biały Dom przyśpiesza pomoc dla Ukrainy. Nadciągają Patrioty, Bradley’e i Javelin’y
Biznes
Start zapisów do Poland Business Run
Biznes
Cybernetyczna wojna nęka firmy i instytucje
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Biznes
Kierunek zielone miasta. Inwestorzy szansą dla metropolii