Aktualizacja: 30.11.2016 12:31 Publikacja: 30.11.2016 11:57
Foto: YouTube
Świąteczna reklama sieci Allegro to historia starszego pana, mieszkającego z psem. Pewnego dnia mężczyzna dostaje przesyłkę z kursem języka angielskiego. Rozpoczyna naukę - po całym domu rozkleja karteczki ze słowami, a angielskie zwroty ćwiczy w każdej wolnej chwili. Po jakimś czasie starszy pan otrzymuje walizkę, w którą pakuje się, by pojechać na święta do dzieci mieszkających za granicą.
Trzyminutowy spot w serwisie YouTube obejrzało już ponad 800 tys. osób. Reklama wywołała też spory odzew w mediach społecznościowych. Na Facebooku wyświetliło ją ponad 600 tysięcy osób. Spot zyskał 12 tys. polubień i ponad 600 komentarzy. Udostępniło go blisko 8 tys. osób.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Własne życie dla obrony państwa jest gotowych poświęcić 14 proc. Polaków - wynika z najnowszego badania IBRiS dl...
Nie trzy, ale dziesięć lat nieprzerwanego pobytu cudzoziemca w Polsce – PiS chce zaostrzyć warunki uzyskania pol...
Według szacunków serwisu Birth Gauge dzietność w Polsce wyniesie w 2025 roku mniej niż połowę współczynnika gwar...
Resort kultury podważył sens przyznawania przez Instytut Pileckiego stypendiów na projekty realizowane przez bia...
Nie wystarczy polskie pochodzenie, by zostać repatriantem. Rząd ujawnia nadużycia w programie repatriacji i prze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas