Aktualizacja: 22.11.2016 10:43 Publikacja: 21.11.2016 18:26
Na zdjęciu członkowie stowarzyszenia Obrona Narodowa
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Będą to m.in. spoty telewizyjne, plakaty, akcje billboardowe. Szczegóły kampanii są właśnie dopinane. Wiadomo, że prowadzona będzie zarówno w mediach lokalnych, jak i ogólnopolskich. Zwłaszcza w miastach, w których powstaną brygady i bataliony Wojsk Obrony Terytorialnej (WOT).
– Podane będą informacje, gdzie, kiedy i do kogo mogą się zgłaszać chętni do służby – opisuje płk Ryszard Jankowski, zaangażowany w tworzenie WOT.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Łącznie 5689 osób było w ubiegłym roku za zgodą sądów inwigilowanych przez służby. To tylko śladowo mniej niż ro...
Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego prowadzą przeszukanie w siedzibach Polskiego Komitetu Olimpij...
323 mln zł w ciągu trzech lat – Ministerstwo Cyfryzacji ujawniło posłom pełne koszty zakupu i obsługi Starlinków...
Wiemy już, ile Agnieszka Kwiatkowska-Gurdak zarabiała jako szefowa CBA. Po tekście „Rzeczpospolitej” jej oświadc...
Białoruskie i rosyjskie służby aktywnie działają w Polsce – mówi Anna Dyner, analityczka z Polskiego Instytutu S...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas