Obecnie w ofercie jest około 50 produktów, ale prezes agencji Krzysztof Falkowski zapewnia, że będzie ona sukcesywnie rozszerzana.
- Zainteresowanie sklepem internetowym było spore. Otrzymywaliśmy wiele zapytań, również od osób, które nie miały łatwego dostępu do naszych stacjonarnych punktów sprzedaży. Zależało nam, by to zmienić i umożliwić zakupy jak największej liczbie chętnych - mówi Falkowski.
W sklepie można kupić przedmioty, na których posiadanie nie jest potrzebne pozwolenie.
W ofercie - od najtańszej za 1 zł chustki do nosa, przez menażki, niezbędniki, nakrycia głowy - w tym rogatywki i hełmy, po plecaki, mundury i kombinezony pilotów, aż po najdroższą - 250 zł - lornetkę pryzmatyczną.
Dyrektor departamentu marketingu w Agencji Zofia Kabas-Jamroż do zakupów zachęca kolekcjonerów, miłośników militariów oraz wszystkich związanych z ideą „zrób to sam”.