Polska Fundacja Narodowa poinformowała w piątek o kampanii dotyczącej reformy wymiaru sprawiedliwości, która ma obejmować m.in. serię billboardów z hasłami dotyczącymi zmian i odesłaniem do specjalnej strony internetowej. Według PFN jej działania mają na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej znaczenie reform wymiaru sprawiedliwości oraz pokazania, że znajdują się one w nurcie europejskiego i światowego dziedzictwa demokratycznego.
Obecna na konferencji premier Beata Szydło przekonywała, że kampania informacja PFN ma przede wszystkim uzmysłowić wszystkim, jak "wiele patologii" jest w tej chwili w systemie sprawiedliwości w Polsce. Kampanię Polskiej Fundacji Narodowej o wymiarze sprawiedliwości uznała za "konieczną i potrzebną".
Dowiedz się więcej » Nie tylko billboardy. Jest pierwszy spot kampanii "Sprawiedliwe sądy"
"Beata Szydło potwierdziła: rząd wyprowadza pieniądze z państwowych firm na partyjną propagandę" - skomentował wypowiedzi premier Adrian Zandberg. "Sto milionów złotych rocznie to więcej niż budżet wszystkich partii politycznych w Polsce" - zauważył.
Jeden z liderów partii Razem ironicznie skomentował, że "prorządowe billboardy w polskich miastach to niezbędny element promocji gospodarki za granicą".