Reklama
Rozwiń

Wojna cenowa na rynku pieczywa: piekarze postawią na jakość

Ekspansja sieci handlowych zmienia rynek pieczywa nad Wisłą. Piekarze, by przetrwać, muszą stawiać na jakość, a nie na wojnę cenową.

Aktualizacja: 07.09.2016 17:21 Publikacja: 07.09.2016 16:50

Wojna cenowa na rynku pieczywa: piekarze postawią na jakość

Foto: 123rf.com

– Jeszcze w 2016 r. powinniśmy otworzyć pierwsze minipiekarnie w kilku polskich sklepach – mówi „Rzeczpospolitej" Waldemar Topolski, zarządzający polskim oddziałem grupy Aryzta, wicelidera światowego rynku pieczywa do odpieku. – Docelowo widzimy miejsce dla nich nawet w tysiącu placówek – dodaje.

Aryztę interesuje współpraca z sieciami sklepów spożywczych, które chcą rozwijać u siebie stoiska z pieczywem. Łącznie inwestycja może kosztować nawet 30 mln zł.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”