Reklama
Rozwiń
Reklama

Droższe trunki zyskują popularność nad Wisłą mimo podwyżki akcyzy

Po spadkach wywołanych podwyżką akcyzy w Polsce zaczyna stabilizować się sprzedaż czystej. Więcej klientów kupuje trunki luksusowe.

Aktualizacja: 05.09.2016 07:36 Publikacja: 04.09.2016 21:27

Foto: 123RF

– Na przełomie października i listopada 2016 r. uruchomimy zmodernizowaną instalację rektyfikacyjną w naszym zakładzie w Poznaniu. Wydarzenie to zakończy program inwestycyjny, trwający tam od początku 2013 r., o wartości blisko 20 mln zł – mówi „Rzeczpospolitej" Eric Benoist, prezes spółki Wyborowa Pernod Ricard.

– Dzięki unowocześnionej rektyfikacji poprawimy jakość naszego spirytusu, zmniejszymy zużycie energii, a także będziemy w stanie zwiększyć możliwości produkcyjne o 50 proc. – dodaje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama