Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2018 17:13 Publikacja: 19.07.2018 13:04
Foto: Bloomberg
35 słoików to niemal 16 kg Nutelli. Zdaniem polityków to skandal, że Ferrero - producent Nutelli - wykorzystuje mundial do promowania czegoś co jest w jawnej sprzeczności ze zdrowym trybem życia.
– To czerwona kartka dla Nutelli produkowanej przez Ferrero – powiedziała Renate Kunast, posłanka Partii Zielonych. Grupa polityków tej partii już złożyła skargę w Niemieckiej Radzie Reklamowej, zajmującej się nadzorowaniem reklam.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas