McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Brytyjska sieć McDonald's postanowiła "poprawić" popularny deser McFlurry. Nie spotkało się to z dobrym przyjęciem u klientów.

Aktualizacja: 06.07.2018 15:33 Publikacja: 06.07.2018 11:27

McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Foto: Bloomberg

Zamiast normalnego, dużego kubka lodowego deseru amerykańska sieć fast food postanowiła wypuścić "edycję specjalną" - deser ma mieć o połowę mniejszą wagę czyli 75 gram i kosztować zaledwie 59 pensów.

Mini McFlurry ma 150 kalorii zamiast 320, które były w dotychczasowym, pełnowymiarowym deserze.

Mini wersja McFlurry nie zachwyciła jednak brytyjskich klientów McDonald's. Na Twitterze sporo osób było zawiedzionych rozmiarem deseru i sugerowali, że teraz trzeba będzie kupić trzy desery, by się faktycznie nimi nacieszyć.

Niedawno McDonald's przedstawił też kilka nowych smaków deseru, m.in. i smaku owocu durian, który słynie z niezwykle nieprzyjemnego zapachu. Jest jednak bardzo cenionym produktem kulinarnym w Azji. Poza tym Brytyjczycy będą mogli się cieszyć także dwoma innymi smakami: Flake Raspberry Flake Chocolate. Limitowane wersje deseru kosztują 1,29 funta.

McDonald/s zapowiedział, że zmniejszy wagę normalnego deseru McFlurry z 170 g do 150 gram, obniżając jednocześnie cenę z 99 pensów do 89 pensów.

Zamiast normalnego, dużego kubka lodowego deseru amerykańska sieć fast food postanowiła wypuścić "edycję specjalną" - deser ma mieć o połowę mniejszą wagę czyli 75 gram i kosztować zaledwie 59 pensów.

Mini McFlurry ma 150 kalorii zamiast 320, które były w dotychczasowym, pełnowymiarowym deserze.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”