Dotychczas żaden z rodzajów jajek z niespodzianką produkowanych przez Ferrero nie mógł być sprzedawany w USA. Amerykańskie władze zabraniały sprzedaży tych wyrobów w obawie o bezpieczeństwo dzieci. Włoska firma ma obecnie dwa znane rodzaje tych wyrobów – Kinder Surprise, popularnie zwane w Polsce jajkiem z niespodzianką i składające się z czekoladowego jajka z ukrytą w nim zabawką w małym pojemniku; oraz Kinder Joy, złożone z plastikowych połówek, z których jedna wypełniona jest czekoladowym kremem, druga zawiera zabawkę. Dotychczas amerykańskie instytucje odpowiedzialne za bezpieczeństwo żywności i konsumentów, uważały obie wersje za niebezpieczne dla dzieci z uwagi na ryzyko zakrztuszenia. Niezależnie od zakazów, jajka z niespodzianką można łatwo dostać w USA dzięki czarnemu rynkowi.

Ferrero ogłosiło jednak, że od stycznia 2018 roku w sprzedaży na rynku Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej pojawi się Kinder Joy. Według włoskiej firmy konfiguracja produktu złożonego z dwóch niezależnie pakowanych połówek spełnia amerykańskie standardy bezpieczeństwa żywności dla dzieci. Nadal nielegalne będą za to Kinder Surprise, popularne w Polsce, Niemczech czy Rosji.

Wprowadzenie na rynek w USA jajek z niespodzianką to wstęp Ferrero do ekspansji na tym rynku, który w 2019 roku ma być wart 25 miliardów dolarów. O udział w tym torcie walczą też inne koncerny – w USA mocną pozycję mają Mars, Mondelez czy Hershey.