Reklama
Rozwiń
Reklama

Burbon podbija świat

Amerykański burbon osiągnie do 2020 r. największą dynamikę wzrostu na światowym rynku alkoholi, przed tequilą, koniakiem i szkocką whisky — wynika z opracowania International Wine & Spirit Research (IWSR) na salon Vinexpo.

Publikacja: 02.05.2017 13:02

Wódka jest nadal najlepiej sprzedającym się na świecie międzynarodowym rodzajem alkoholu, w 2016 r. sprzedano 459 mln skrzynek po 9 litrów, jednak jej sprzedaż maleje głównie na skutek kryzysu w Rosji i na Ukrainie, w latach 2016-20 powinna zmaleć o 4,3 proc.

Z drugiej strony znacznie skromniejszą sprzedaż burbona (41 mln skrzynek w 2016 r.) czeka dużo lepsza przyszłość, bo powinna zwiększyć się o 14 proc. w tym samym okresie.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama