Reklama
Rozwiń

"Action on Sugar": sieci przesładzają napoje

Po krytycznym raporcie brytyjskiego "Action on Sugar" sieci Starbucks i Costa zapowiedziały ograniczenie ilości cukru w gorących napojach.

Publikacja: 18.02.2016 13:11

"Action on Sugar": sieci przesładzają napoje

Foto: 123rf.com

Starbucks zobowiązał się, że do końca 20120 roku ograniczy ilość cukru w swoich gorących napojach o 25 proc. jednocześnie sieć zwróciła uwagę, że ma w ofercie napoje typu "light".

Także konkurent amerykańskiej sieci Costa zapowiedział  "poważne działania" i obiecał popracować nad "zbilansowaniem" swojej oferty.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement