Nowość od Starbucksa: kawowe kostki lodu

Amerykańska sieć kawiarni znalazła sposób na to, by mrożona kawa nie traciła smaku przez rozpuszczające się w niej kostki lodu. Pomysł niby prosty, ale klienci są zachwyceni.

Aktualizacja: 19.05.2017 11:02 Publikacja: 19.05.2017 09:55

Nowość od Starbucksa: kawowe kostki lodu

Foto: Instagram, shaunnmartin

Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim nieubłaganie nadchodzą upały. Z tej okazji kawiarnie już szykują swoje mrożone specjały, by przynieść klientom słodką ochłodę w te gorące dni oraz zaspokoić ich potrzebę na dawkę kofeiny. Nic w końcu o tej porze roku nie cieszy miłośników kawy bardziej niż orzeźwiająca frappe… chyba że drażni ich fakt, że kiedy lód już się rozpuści, w ich kubku pozostaje rozcieńczony napój o znacznie słabszym smaku i zdecydowanie mniej atrakcyjnej, wodnistej konsystencji.

Starbucks znalazł idealne rozwiązanie tego problemu: postanowił wprowadzić kawowe kostki lodu. Dzięki temu mrożona kawa nie straci na wyrazistości i będzie w niej jeszcze więcej kofeiny. Kostki mają być tworzone z kawy kolumbijskiej i klienci będą mogli o nie poprosić przy zamówieniu, ale będą musieli za to dodatkowo zapłacić. Cena tej przyjemności wynosi 80 centów (ok. 3 zł) za jeden napój.

Jak podała rzeczniczka firmy, Holly Shafer, cytowana przez CNN, pomysł jest na razie testowany w 100 lokalach w amerykańskich miastach Saint Louis i Baltimore. Kawowe kostki lodu będą w nich dostępne przez kolejne osiem tygodni, w czasie których temperatury prawdopodobnie mocno pójdą w górę. Wszystko wskazuje na to, że wyjątkowe kostki na stałe zadomowią się w popularnej sieci kawiarni, ponieważ klienci zareagowali na tę nowość z ogromnym entuzjazmem, czemu dali wyraz na mediach społecznościowych.

Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim nieubłaganie nadchodzą upały. Z tej okazji kawiarnie już szykują swoje mrożone specjały, by przynieść klientom słodką ochłodę w te gorące dni oraz zaspokoić ich potrzebę na dawkę kofeiny. Nic w końcu o tej porze roku nie cieszy miłośników kawy bardziej niż orzeźwiająca frappe… chyba że drażni ich fakt, że kiedy lód już się rozpuści, w ich kubku pozostaje rozcieńczony napój o znacznie słabszym smaku i zdecydowanie mniej atrakcyjnej, wodnistej konsystencji.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu
Przemysł spożywczy
Polacy przestaną kupować chiński miód? Mogą na to wpłynąć nowe przepisy
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Przemysł spożywczy
FAO: ceny żywności wzrosły w marcu po 7 miesiącach spadku