Nowa słomka jest „smart”. Tę cechę będzie można jej przypisać dzięki zakrzywieniu na dole i dodaniu kilku otworów.
Słomka powstała na potrzeby nowej kampanii. McDonald’s wprowadza do swojego menu nowy dwusmakowy napój. Shake ma na górze inny smak, niż na dole. Oba smaki nie mieszają się bezpośrednio. Dopiero słomka pomoże połączyć smaki. Konsument będzie mógł zasysać idealnie pół na pół jednego i drugiej smaku.
Równocześnie McDonald’s wypuścił reklamę, przypominającą parodię spotu Apple. Główny bohater tłumaczy, że „Raz na jakiś czas przychodzi rewolucja, która zmienia wszystko”. Niestety „smart” słomka to za mało. "To nie to, ale jest blisko" – ocenia bohater spotu. Ostatecznie stwierdza z zachwytem, że "Narodził się spektakularnie niepotrzebny produkt"
Słomka dostępna będzie w eleganckim opakowaniu. Całość imituje drogi elektroniczny gadżet.