Inteligentna słomka od McDonald’s

McDonald’s wraz z inżynierami postanowiło opracować na nowo słomkę do picia napojów – podało Radio Zet.

Aktualizacja: 21.02.2017 10:34 Publikacja: 21.02.2017 09:54

Inteligentna słomka od McDonald’s

Foto: materiały prasowe

Nowa słomka jest „smart”. Tę cechę będzie można jej przypisać dzięki zakrzywieniu na dole i dodaniu kilku otworów.

Słomka powstała na potrzeby nowej kampanii. McDonald’s wprowadza do swojego menu nowy dwusmakowy napój. Shake ma na górze inny smak, niż na dole. Oba smaki nie mieszają się bezpośrednio. Dopiero słomka pomoże połączyć smaki. Konsument będzie mógł zasysać idealnie pół na pół jednego i drugiej smaku.

Równocześnie McDonald’s wypuścił reklamę, przypominającą parodię spotu Apple. Główny bohater tłumaczy, że „Raz na jakiś czas przychodzi rewolucja, która zmienia wszystko”. Niestety „smart” słomka to za mało. "To nie to, ale jest blisko" – ocenia bohater spotu. Ostatecznie stwierdza z zachwytem, że "Narodził się spektakularnie niepotrzebny produkt"

Słomka dostępna będzie w eleganckim opakowaniu. Całość imituje drogi elektroniczny gadżet.

Niestety, takie cuda na kiju dostępne są tylko w St. Zjednoczonych.

Nowa słomka jest „smart”. Tę cechę będzie można jej przypisać dzięki zakrzywieniu na dole i dodaniu kilku otworów.

Słomka powstała na potrzeby nowej kampanii. McDonald’s wprowadza do swojego menu nowy dwusmakowy napój. Shake ma na górze inny smak, niż na dole. Oba smaki nie mieszają się bezpośrednio. Dopiero słomka pomoże połączyć smaki. Konsument będzie mógł zasysać idealnie pół na pół jednego i drugiej smaku.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu