Polska Fundacja Narodowa: Kampania dot. reformy sądów ma chronić wizerunek Polski

Kampania billboardowa, informująca o reformie sądownictwa, ma na celu ochronę wizerunku Polski przez pryzmat udanych reform dokonywanych po 2015 roku - stwierdziła Polska Fundacja Narodowa. "Działania nasze mają na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej znaczenia tych reform" - napisała fundacja, odpowiadając na publikację "Rzeczpospolitej".

Aktualizacja: 07.09.2017 17:37 Publikacja: 07.09.2017 17:23

Polska Fundacja Narodowa: Kampania dot. reformy sądów ma chronić wizerunek Polski

Foto: Fotorzepa

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", w piątek ma wystartować rządowa kampania informacyjna na temat reformy sądów i zmian, które ma przynieść. Za projekt odpowiada dysponująca budżetem w wysokości 100 mln zł Polska Fundacja Narodowa – organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek, która miała promować Polskę na arenie międzynarodowej.

Przeczytaj » Rządowe billboardy zawisną w całej Polsce

W oświadczeniu przesłanym PAP Polska Fundacja Narodowa poinformowała, że przedstawi w piątek szczegóły kampanii informacyjnej dotyczącej reform wymiaru sprawiedliwości w Polsce. Na konferencji ma się pojawić także premier Beata Szydło.

PFN podkreśla, że podjęte przez nią działania włączają się w nurt ogólnopolskiego i światowego zainteresowania przeprowadzanymi w Polsce reformami, a kampania "ma na celu ochronę wizerunku Polski".

"Działania nasze mają na celu wyjaśnienie polskiej i światowej opinii publicznej znaczenia tych reform oraz pokazania, że znajdują się one w nurcie europejskiego i światowego dziedzictwa demokratycznego. Kampania informacyjna, o której mowa, ma na celu ochronę wizerunku Polski przez pryzmat udanych reform dokonywanych po 2015 roku" - poinformowała fundacja w informacji prasowej.

Pomysł kampanii skrytykowała opozycja, a partia Razem złożyła wniosek o kontrolę NIK w Polskiej Fundacji Narodowej.

Dowiedz się więcej » Zandberg: Ordynarny skok na kasę

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", w piątek ma wystartować rządowa kampania informacyjna na temat reformy sądów i zmian, które ma przynieść. Za projekt odpowiada dysponująca budżetem w wysokości 100 mln zł Polska Fundacja Narodowa – organizacja powołana do życia przez 17 państwowych spółek, która miała promować Polskę na arenie międzynarodowej.

Przeczytaj » Rządowe billboardy zawisną w całej Polsce

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Polityka
Warszawa stolicą odsieczy dla Ukrainy. Europa się zmobilizowała
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Polityka
Młodzi samorządowcy z szansami na nowe otwarcie
Polityka
Sondaż: Polacy nie wierzą, że Andrzej Duda może zostać liderem prawicy w Polsce?
Polityka
Nowy prezydent Krakowa będzie rządził gorzej bez Łukasza Gibały?
Polityka
"Jest pan świnią". Mariusz Kamiński wyszedł z przesłuchania komisji śledczej