Aktualizacja: 02.07.2017 15:27 Publikacja: 02.07.2017 15:14
Foto: Fotolia.com
Propozycją zmian w prawie zajmuje się włoski parlament. Sprawa dotyczy zdjęć celebrytów, którzy pod pozorem selfie reklamują konkretne produkty nie oznaczając jednocześnie zdjęcia, jako reklamy i nie informując, że otrzymują za to pieniądze od producentów.
Gdyby zmiany w prawie weszły w życie osoby reklamujące za pieniądze produkty na swoich zdjęciach w mediach społecznościowych, musiałyby to wyraźnie oznaczyć, tak, żeby nie budziło to wątpliwości odbiorców.
Prezydent USA Donald Trump pochwalił sobotnie rozmowy z Chinami w Szwajcarii, twierdząc, że strony wynegocjowały...
Kreml starał się, by przemarsz wojsk po Placu Czerwonym był równie imponujący jak przed wojną. Wyszło tak sobie
Od II Wojny Światowej sytuacja zmieniła się w sposób fundamentalny, jest ona zupełnie inna w porównaniu do tej z...
Władimir Putin łapie wiatr w żagle. Wizyta Xi Jinpinga w Moskwie pokazuje, jak mocno koniec wojny w Ukrainie zal...
Nieprzypadkowo pierwsza decyzja rządu Friedricha Merza dotyczyła ograniczenia nielegalnej imigracji. Tego domaga...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas