Pięć firm i osobowości rynku nieruchomości zostało nagrodzonych w pierwszej edycji nagród Real Estate Impactor, które rozdaliśmy w poniedziałkowy wieczór w Gdyni. Wyróżnieni to autorzy projektów zmieniających rzeczywistość naszych miast, tworzących nowe architektoniczne ikony i wpływających na powstawanie nowych wizji społecznych. A także takich, które w niezwykły sposób zapisują się w naszej świadomości.
Grand Prix Real Estate Impactor przypadła Griffin Real Estate, która, zdaniem kapituły, odegrała największą rolę na polskim rynku nieruchomości w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
– Jesteśmy dumni z grupy sześciu firm, z których każda jest największa w swoim segmencie rynku nieruchomościowego. To one są autorami projektów, które stają się obiektem zainteresowania publicznego i są laureatami licznych nagród – mówił Maciej Dyjas, co-CEO i co-managing partner w Griffin Real Estate.
Nowy symbol stolicy?
Hala Koszyki, której inwestorem jest Griffin, została też uznana za obiekt, który wnosi nową wartość dla mieszkańców. Dla Macieja Dyjasa największym dowodem na to, że Hala Koszyki odniosła sukces, są słowa uznania ze strony jego własnych dzieci. – Bywają tam tak często, że pytają mnie o karty zniżkowe dla stałych klientów. Niestety, nie przewidziano takich kart – mówił Dyjas.
– Do niedawna symbolem Warszawy był Pałac Kultury. Dziś mamy nowy – żartował Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej", wręczając nagrodę za stworzenie nowej ikony miasta.