Aktualizacja: 17.04.2016 14:02 Publikacja: 17.04.2016 13:32
Foto: Bloomberg
Naturalnie sprzedając w I kwartale 420 tys. samochodów ( o 0,3 proc. mniej, niż w 2015) nadal pozostaje największym graczem na rynku europejskim.
W tej sytuacji koncern zaoferował rabaty dla kupujących jego auta- pisze „Automobilwoche". Według informacji gazety VW zaoferował w kwietniu i maju średni rabat do 1681 euro na każdym sprzedawanym aucie. Na rynku niemieckim nie jest to niczym wyjątkowym, bo podobne zniżki przy kupnie nowych aut oferują także pozostali producenci. Tyle, że w przypadku VW zdarzyło się to po raz pierwszy. Najpopularniejsza europejska marka nie udzielała rabatów, poza wyprzedażami roczników. Podobną politykę stosują dotychczas Toyota i Mazda.
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Ekonomiści przewidują niedofinansowanie obronności w krajach europejskich do 2030 r. – wynika z badania niemieck...
Indie atakują cele w Pakistanie, GDDKiA wykluczy firmy spoza UE z przetargów drogowych, a RPP tnie stopy procent...
W przyszłą środę startuje dziesiąta edycja Impactu. Będzie na nim obecna „Rzeczpospolita”, a uczestnicy imprezy...
Od godz. 16.00 wczoraj do 8.00 rano dziś obowiązywały w Rosji potężne ograniczenia w ruchu lotniczym. Odwołanych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas