Aktualizacja: 06.02.2016 07:03 Publikacja: 06.02.2016 06:54
Foto: Bloomberg
Ponad 4 miesiące po ujawnieniu skandalu we wrześniu w Stanach Volkswagen w dalszym ciągu nie ma technicznego rozwiązania dla prawie 600 tys. samochodów z dieslami, rośnie też liczba zarzutów. Najważniejsi członkowie rady nadzorczej spotykali się ostatnio częściej, aby dyskutować o skandalu i jak zaksięgować jego skutki w rocznym bilansie, który miął być ogłoszony 10 marca.
Ograniczone grono 20-osobowej rady nadzorczej dyskutowało w środę, w jakim stopniu VW będzie potrzebować wpisania do rocznych wyników odpisów na ten skandal. Kierownictwo grupy ogłosiło teraz, że konferencja prasowa poświęcona bilansowi roku 2015 z 10 marca i WZA zaplanowane na 21 kwietnia odbędą się później, a ich terminy zostaną podane, kiedy tylko będzie to możliwe. Odroczenie tych spotkań wynika z tego, że nadal istnieją pewne otwarte kwestie i wynikające z nich wyliczenia związane z kwestią emisji spalin przez silniki Diesla.
Donald Trump popiera 500-proc. cła na kraje wspierające machinę wojenną Putina. Orlen definitywnie rezygnuje z r...
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Wojsko podpisało umowę na zakup 24 pocisków powietrze – powietrze AIM-9L Sidewinder, które mogą być wykorzystywa...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas