Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2017 11:30 Publikacja: 22.01.2017 11:03
9 zdjęć
ZobaczFoto: spółka
Teraz Kia pokazała Stingera w Mediolanie. Michael Cole szef Kia Motors Europe wierzy, że to auto pomoże raz na zawsze skończyć z wizerunkiem taniej marki.
— Taniej, ale nie masowej. Bo mamy wielkie plany sprzedaży, nie tylko Stingerów — zastrzegł się Michael Cole w rozmowie z „Rzeczpospolitą". I nie ukrywał, że na rynku europejskim chce odebrać trochę klientów BMW, zwłaszcza takich, którzy spinali się finansowo, żeby kupić auto niemieckiej marki, ale było dla nich za drogie.
Niektóre europejskie firmy coraz bardziej obawiają się wysyłania swoich pracowników do USA. Powodem jest niestab...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas