BMW zwiększył swą sprzedaż o 4,2 proc. do 2,09 mln samochodów osobowych i sportowo-użytkowych, a Mercedes-Benz poprawił się o 9,9 proc. do 2,29 mln i drugi kolejny rok był liderem na świecie w segmencie premium. Sprzedaż aut BMW serii 1 wzrosła o 15 proc., a SUV o 9,6 proc. — Jestem przekonany, że wzrośnie znowu w 2018 r., a my zachowamy naszą rentowność i stwierdził nowy szef sprzedaży, Pieter Nota, który od 1 stycznia zajął miejsce Iana Robertsona.

Jedynie w grudniu BMW był lepszy od Mercedesa i Audi osiągając poziom 195 016 aut, wobec 193 534 (Merc.) i 180 250 (Audi). W całym roku ta ostatnia firma poprawiła się o 0,6 proc. do rekordowych 1,88 mln sztuk, korzystając ze skoku o 34 proc. w grudniu w Chinach, na jej największym rynku.