Aktualizacja: 30.09.2017 17:49 Publikacja: 30.09.2017 17:31
Foto: Bloomberg
„Przyczyną jest wzrost kosztów związanych z programem skupu/naprawy pojazdów z silnikami 2,0 TDI, co stanowi część ugody w Ameryce Płn., z co okazało się znacznie bardziej skomplikowane technicznie i czasochłonne” — oświadczyła sama grupa. Dokona tego odpisu w bilansie za III kwartał, który ma być ogłoszony 27 października.
Volkswagen ogłosił akcje przywoławczą dla ok. 11 mln pojazdów na świecie, z tego 8,5 mln przypada na Europę. W Stanach producent musi wykonać większą pracę nad sprzętem klienci muszą dłużej czekać na naprawę, w Europie VW dokonuje zmian w oprogramowaniu kontroli pracy silników, akcja przebiega gładko — stwierdził rzecznik VW.
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
Nie ma porozumienia odnośnie do unijnego mechanizmu SAFE, z którego będzie można pożyczyć do 150 mld euro na zak...
Inwestycje w infrastrukturę przeprowadzane za europejskie czy polskie pieniądze mają poprawić jakość życia w Eur...
Po noworocznych, święta majowe to najważniejszy w Rosji czas masowego odpoczynku. Kreml zachęca Rosjan do spędza...
Ekonomiści przewidują niedofinansowanie obronności w krajach europejskich do 2030 r. – wynika z badania niemieck...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas