Inchcape Motor Wrocław – ponad 12 lat doświadczenia na Dolnym Śląsku

Ponad 80 tys. klientów oraz 9 tys. sprzedanych samochodów marek BMW i MINI to statystyki podsumowujące dotychczasową ponad 12-letnią działalność wrocławskiego salonu BMW Inchcape Motor Polska. Lecz nie liczby są najważniejsze – jakość obsługi Klienta stanowi klucz do sukcesu. O tym że wrocławski zespół Inchcape Motor Polska przykłada duża wagę do jakości świadczy nagroda i pozycja wrocławskiego salonu na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce. (badanie International Service Check 2015).

Publikacja: 25.06.2017 21:57

Kupując samochód, w szczególności marek premium, oczekujemy najwyższej jakości obsługi zarówno przed-, jak i pozakupowej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielem dealera powinien zapewnić nam bezpieczeństwo transakcji, doradztwo w zakresie finansowania zakupu, a także wsparcie w zakresie wyboru najodpowiedniejszego modelu czy wariantu wyposażenia. By sprostać tym oczekiwaniom agent powinien posiadać szeroką wiedzę motoryzacyjną, jak również dysponować solidnym doświadczeniem. To właśnie doświadczenie, zdaniem Inchcape Motor Wrocław, jest kluczem do zrozumienia potrzeb klienta. 

- W naszym salonie zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego klienta. Nasz doświadczony zespół stara się w pełni spełniać, a nawet przekraczać oczekiwana naszych klientów - podkreśla Michał Podkowa, dyrektor oddziału Inchcape Motor Wrocław, związany z marką od początku jej obecności na dolnośląskim rynku. 

Zdaniem dyrektora Inchcape Motor Wrocław, to właśnie koncentracja na kliencie, połączona z wieloletnim doświadczeniem w branży przekładają się na wysokie zadowolenie klientów, a co za tym idzie, na liczne tytuły branżowe zdobywane przez Inchcape. 

W ślad za innymi rynkami, w Inchcape Motor Wrocław wprowadzony został system jakości obsługi klienta składający się m.in. z programu jazd próbnych „Wybierz Własna? Droge?’’, bezpłatnej weryfikacji stanu bezpieczeństwa samochodu przy każdorazowej wizycie serwisowej klienta czy usłudze ,,Door to Door”, polegającej na odbiorze, naprawie i dostarczeniu samochodu pod wskazany przez adres.

- Konsekwencją naszych starań, są nie tylko liczne nagrody branżowe lecz przede wszystkim zadowolenie klientów, którzy odpłacają się lojalnością. Pomimo, dużej konkurencji jaka w ostatnich latach pojawiła się we Wrocławiu, nasi dotychczasowi klienci pozostali z nami, a rzesze nowych zdecydowały się na korzystanie z naszych usług – dodaje Michał Podkowa. 

Wrocławski salon jest przedstawicielem marek BMW, MINI oraz BMW Motorrad. Każdy fan motoryzacji, celujący w segment premium, znajdzie tu coś dla siebie – od klasycznych limuzyn BMW, przez pełne wigoru MINI, aż po innowacyjne pojazdy elektryczne i hybrydowe BMWi, których jedynym agentem na Dolnym Śląsku jest właśnie Inchcape. Z kolei dla zwolenników sportowych wrażeń Inchcape Wrocław przygotował ofertę motocyki BMW Motorrad oraz serię sportowych samochodów, oznaczonych legendarnym znaczkiem „M“. 

Inchcape Motor to prestiżowa sieć dealerska działająca w 29 krajach i zatrudniająca ponad 16000 pracowników. W skali globalnej firma prowadzi 300 salonów, sprzedając 1 samochód co 2 minuty. Od swojego debiutu na polskim rynku – już prawie 13 lat temu - marka Inchcape wielokrotnie była honorowana tytułami branżowymi. Inchcape Polska to 7-krotny dealer roku BMW, 3-krotny dealer roku MINI oraz najlepszy dealer BMW Motorrad roku 2016.

http://inchcape.pl/inchcape-motor/inchcape-we-wroclawiu/

Kupując samochód, w szczególności marek premium, oczekujemy najwyższej jakości obsługi zarówno przed-, jak i pozakupowej. Bezpośredni kontakt z przedstawicielem dealera powinien zapewnić nam bezpieczeństwo transakcji, doradztwo w zakresie finansowania zakupu, a także wsparcie w zakresie wyboru najodpowiedniejszego modelu czy wariantu wyposażenia. By sprostać tym oczekiwaniom agent powinien posiadać szeroką wiedzę motoryzacyjną, jak również dysponować solidnym doświadczeniem. To właśnie doświadczenie, zdaniem Inchcape Motor Wrocław, jest kluczem do zrozumienia potrzeb klienta. 

Pozostało 81% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Premier Australii o Elonie Musku: Arogancki miliarder, który myśli, że jest ponad prawem
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Biznes
Deloitte obserwuje dużą niepewność w branży chemicznej
Biznes
Donald Tusk powoła rzecznika małych i średnich firm. Nieoficjalnie: Kandydatem Artur Dziambor
Biznes
Rekordowe straty Poczty Polskiej. Sytuacja jest coraz gorsza, prezes pisze list
Biznes
Nadchodzi koniec Ciechu. Grupa Sebastiana Kulczyka zmieni nazwę