M這da Marka Sukcesu

Marketing w nowej ods這nie

materia造 prasowe
Zdobywca tytu逝 M這da Marka Sukcesu oraz kampanii reklamowej wartej 400 tys. z.

Nale蕨ca do firmy Benhauer marka SALESmanago Marketing Automation jest obecna na rynku od 2011 r. Wielko sprzeda篡 pod tym brandem ronie wskali roku oniemal 100 proc. Na pewnie nie zwolnimy tempa deklaruje Marek Broda, dyrektor operacyjny wSALESmanago. Ubieg這roczna sprzeda pod t mark szacowana jest na 28 mln z, ategoroczna mo瞠 si璕n寞 60 mln z. Udzia sprzeda篡 zagranicznej wobrotach wynosi 70 proc. Apetyt firma ma du篡. Rynek ameryka雟ki jest ju dojrza造, zdecydowanie wy窺zy potencja ma rynek europejski, kt鏎y jeszcze nie jest nasycony. To w豉nie tu b璠ziemy si rozwija zapowiada Marek Broda.

Mimo i marka jest obecna dopiero od kilku lat, ju kontroluje wPolsce ponad 83 proc. rynku, awUnii Europejskiej jest wiceliderem (13 proc.). Wnaszym kraju by豉 bran穎wym pionierem, kt鏎y przeciera szlaki innym graczom. Polski rynek automatyzacji marketingu, podobnie zreszt jak globalny, ronie wimponuj鉍ym tempie. Prognozuje si, 瞠 wci鉚u najbli窺zych dw鏂h lat ten ostatni osi鉚nie warto 5,5 mld dol. Trudno sobie dzi wyobrazi wiadczenie us逝g szczeg鏊nie wsegmencie e-commerce bez narz璠zi zwi頊anych zautomatyzacj marketingu.

W豉ciciel nagrodzonej przez nas marki podkrela, 瞠 jego klienci osi鉚aj wietne wyniki sprzeda穎we w豉nie dzi瘯i wdra瘸niu automatycznych, spersonalizowanych proces闚 we wszystkich kana豉ch marketingowych. Co wa積e, rozwi頊ania SALESmanago Marketing Automation wychodz naprzeciw szybko zmieniaj鉍emu si zapotrzebowaniu przedsi瑿iorc闚. St鉅 te du篡 nacisk na e-mail marketing, dynamiczne treci na stronie WWW, aktywno wkanale medi闚 spo貫cznociowych ina marketing mobilny. Atutem SALESmanago jest r闚nie wykorzystanie wczasie rzeczywistym stale nap造waj鉍ych danych behawioralnych itransakcyjnych oklientach.

Po章czenie automatyzacji zbierania informacji opotencjalnych iaktualnych klientach zakcjami marketingowymi do wyselekcjonowanych klient闚 jest kluczem do sukcesu SALESmanago. Wpraktyce ta idea biznesowa pozwala na dotarcie do klient闚 wwyznaczonym czasie zdopasowanym przekazem bez potrzeby anga穎wania du瞠go zespo逝 pracownik闚 iwykonywania 禦udnej, manualnej pracy. To przek豉da si na wysok efektywno iowocuje niebagatelnymi oszcz璠nociami. Nie bez znaczenia jest r闚nie intuicyjno wobs逝dze platformy. Praktyka pokazuje, 瞠 na rynku dzia豉 wiele r騜nego rodzaju system闚 informatycznych wspieraj鉍ych procesy biznesowe, ale ich obs逝ga cz瘰to jest tak zaawansowana iczasoch這nna, 瞠 wostatecznym rozrachunku trudno oceni, czy korzyci zich stosowania przewa瘸j nad kosztami. Mowa tu szczeg鏊nie ozaawansowanych narz璠ziach typu businness inteligence. A 82 proc. mened瞠r闚 firm dzia豉j鉍ych wPolsce twierdzi, 瞠 nie ma dost瘼u do potrzebnych informacji na czas, aponad po這wa narzeka na wysoki poziom skomplikowania system闚 informatycznych dostarczaj鉍ych potrzebne im dane wynika zbadania przeprowadzonego przez Motabi.

Benhauer jest polsk firm technologiczn. Jej za這篡cielami s Grzegorz B豉瞠wicz iKonrad Pawlus. Potem wbiznes uwierzyli kolejni inwestorzy: w2014 r. znany biznesmen Rafa Brzoska, anast瘼nie w2016 r. wiod鉍y wregionie fundusz private equity 3TS Capital Partners, kt鏎y zarz鉅za rodkami takich inwestor闚 jak Cisco czy EBOiR. Nowi udzia這wcy Benhauera nie maj w靖pliwoci, 瞠 decyzja oinwestycji wSALESmanago by豉 s逝szna. Przekona豉 ich wysoka rentowno biznesu, du瘸 dynamika przychod闚, wysoka jako produktu iskalowalny model sprzeda篡.

Obecnie zrozwi頊a Benhauera korzysta ponad 6000 firm zczterdziestu kraj闚, wi瘯szo znich to podmioty zsektora e-commerce oraz B2C. Do grona kluczowych klient闚 nale蕨 m.in. Amrest, Orange, Aviva, RWE oraz Praktiker. SALESmanago zajmuje czwarte miejsce wPolsce pod wzgl璠em tempa rozwoju wbran篡 technologicznej wynika znajnowszego rankingu Deloitte Fast Technology. Aby uda這 si utrzyma dynamik, trzeba dysponowa dobrym produktem. Otym, 瞠 SALESmanago b造szczy wbran篡, wiadczy chocia瘺y presti穎wy ranking GetApp firmy Gartner, analizuj鉍y jako produktu iopinie klient闚. Nagrodzona przez nas marka zaj窸a wnim trzecie miejsce, wyprzedzaj鉍 najwi瘯sze ameryka雟kie podmioty, dotychczas dominuj鉍e wtej kategorii oprogramowania.

Dobra jako produktu jest kluczowa, ale dodatkowym motorem rozwoju marki SALESmanago jest jej promocja wwielu kana豉ch, wtym wmediach spo貫cznociowych znaciskiem na aktywno na Twitterze iFacebooku. Ponadto firma regularnie organizuje konferencje iuczestniczy wnajwa積iejszych bran穎wych wydarzeniach wBolonii, Sztokholmie czy Londynie. G堯wn siedzib ma wKrakowie. Dynamicznie zwi瘯sza zatrudnienie iobecnie daje prac oko這 250 osobom. Wzwi頊ku zrealizowan ekspansj zagraniczn Benhauer ma swoich reprezentant闚 r闚nie wNowym Jorku, Londynie, Bangalore oraz Bukareszcie.

Automatyzacja ipersonalizacja marketingu jest niezb璠na, by zaistnie wkanale online, ato w豉nie on ronie najszybciej. Jednoczenie zaostrza si konkurencja iwalka ouwag potencjalnego klienta jest coraz trudniejsza. Pokazuj to chocia瘺y statystyki dotycz鉍e baner闚 reklamowych. Szacuje si, 瞠 wci鉚u miesi鉍a statystyczny internauta zderza si zponad 1700 banerami reklamowymi. Jeli ich przekaz nie jest dobrze dopasowany do jego preferencji ipotrzeb, szansa na pozytywny efekt takiej reklamy jest znikoma. Wed逝g szacunk闚 firmy SolveMedia, niemal 500 razy wi瘯sze jest prawdopodobie雟two, 瞠 internauta prze篡je katastrof lotnicz, aponad 100 razy, 瞠 uko鎍zy szkolenie elitarnej jednostki marynarki wojennej Navy SEALs, ni to, 瞠 umylnie kliknie wniespersonalizowan, skierowan do wszystkich reklam.

r鏚這: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL