W I połowie 2018 r. deweloper sprzedał 646 mieszkania, o 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy to firma chwaliła się 37-proc. wzrostem rok do roku. W samym II kwartale nabywców znalazło 389 lokali, o 66 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Naszym celem jest dostosowanie oferty do oczekiwań klientów, dlatego w najbliższych miesiącach planujemy rozpoczęcie sprzedaży kolejnych projektów. Pozwoli to naszym klientom na komfort wyboru lokali w topowych lokalizacjach, a tym samym będzie miało pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży w II półroczu. Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż m.in. zupełnie nowych inwestycji we Wrocławiu i Krakowie – mówi cytowany w komunikacie Krzysztof Andrulewicz, prezes Archicomu. – Nasze projekty cieszą się bardzo dobrą renomą, dzięki czemu klienci byli w stanie zaakceptować nieco wyższe ceny wynikające z rosnących kosztów budowy i zdecydować się na zakup zarówno na własne potrzeby, jak i w celach inwestycyjnych. Popytowi sprzyja nadal dobra koniunktura rynkowa – dodaje.

Grupa ma w ofercie blisko 2 tys. mieszkań we Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Trójmieście. Archicom do sierpnia ub.r. działał głównie we Wrocławiu - zwiększył zasięg dzięki przejęciu mLocum.

W I półroczu spółka przekazała klientom klucze do 470 mieszkań, to o 38 proc. więcej niż rok wcześniej.