Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska:
Udało się nam sprzedać powstający dopiero budynek na rzecz funduszu inwestycyjnego. Projekt Apartamenty Pereca od początku przygotowany był dla nabywców inwestycyjnych. Przewidzieliśmy w nim głównie kompaktowe lokale dwupokojowe, co przy lokalizacji w centrum Warszawy doskonale wpisywało się w potrzeby nabywcy inwestycyjnego i późniejszego najemcy. Jesteśmy otwarci na kolejne takie transakcje, jak również współpracę z inwestorami prywatnymi.
Marcin Liberski, dyrektor marketingu i sprzedaży w Atlas Estates:
Nasza oferta nie jest adresowana tylko do inwestorów kupujących lokale na wynajem. W pierwszej kolejności wybierane są jednak najmniejsze lokale. Szybko znikają także dobrze doświetlone dwu- i trzypokojowe mieszkania. Takie nieruchomości cieszą się największą popularnością także na rynku wynajmu.
W naszej inwestycji Apartamenty Krasińskiego II na warszawskim Żoliborzu są jeszcze takie mieszkania. Najbardziej popularne lokale (25-32 mkw.) znajdą się również w planowanej przez nas inwestycji przy ul. Nakielskiej.
Katarzyna Pietrzak, Nexity Polska:
W każdym z naszych projektów klienci kupują mieszkania w celach inwestycyjnych. W ofercie mamy wiele mieszkań z zamkniętą kuchnią, które są poszukiwane przez inwestorów.
Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment:
Mieszkania kupowane z myślą o wynajmie stanowią nawet 60 proc. naszej sprzedaży. Stąd też przywiązujemy bardzo dużą wagę do projektu nieruchomości. Najlepszym przykładem jest inwestycja przy ul. Mogilskiej w Krakowie. Większe mieszkania można dzielić na dwa lokale z oddzielnymi kuchniami oraz łazienkami, połączone wspólnym przedpokojem.