Wideo online. Internet zamiast TV

Pokochaliśmy telewizory smart i chętnie oglądamy wideo online.

Aktualizacja: 18.12.2017 08:44 Publikacja: 17.12.2017 21:00

Wideo online. Internet zamiast TV

Foto: 123RF

W Europie Polska wyrasta na lidera pod względem konsumowania treści z internetu – ale wyświetlanej na ekranie telewizora.

Według badania S&P Global Market Intelligence aż 81 proc. konsumentów w Polsce przyznało się do takiego oglądania wideo – to o 2 pkt proc. więcej niż w Wielkiej Brytanii i o 8 pkt proc. więcej niż w USA.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji
Media
Masowy protest dziennikarzy w Grecji. „Nie stać nas na utrzymanie rodzin”
Media
Nie żyje założyciel Money.pl Arkadiusz Osiak
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Media
Meta oskarżona o cenzurę. Zablokowała linki do gazety i felieton niezależnego dziennikarza