Aktualizacja: 11.12.2017 05:12 Publikacja: 10.12.2017 20:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Już ponad milion osób, a dokładnie 4,7 proc. populacji Polski, to osoby zarabiające ponad 5 tys. zł, takie, które kupują towary luksusowe – wynika z raportu Polskich Badań Czytelnictwa. Uwzględnić należy jeszcze tzw. aspirujących, czyli 12,9 proc. populacji, które nie zarabiają tej kwoty, ale czasami kupują produkty z najwyższej półki. Zazwyczaj tylko z jednej kategorii, np. ubrania i dodatki.
– Często są to osoby młodsze i może jeszcze nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, żeby używać marek luksusowych tak często, jak by chciały, ale w przyszłości, gdy będą zarabiać więcej, na pewno staną się ich lojalnymi użytkownikami. Ten wynik wyraźnie dowodzi, że kupowanie dóbr i marek luksusowych wynika bardziej z wewnętrznej potrzeby niż z ilości posiadanych pieniędzy – komentuje w raporcie prof. Dominika Maison z Uniwersytetu Warszawskiego.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas