Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

Aktualizacja: 20.11.2017 05:06 Publikacja: 19.11.2017 20:00

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Nietypowa formuła wydawnicza to pochodna tego, jaki ma być nowy tytuł „Pismo. Magazyn opinii". – Otwieramy je z poczuciem misji. Ma to być miesięcznik, w którym będzie można znaleźć różnorodne dłuższe teksty: reportaże, eseje, ale także fotoreportaże, opowiadania i poezję. Będzie magazynem niepartyjnym i niepolitycznym. Gdybym miał wymienić jego spektrum tematyczne, to byłyby to najpierw tematy społeczne, następnie kulturalne, gospodarcze, naukowe i dopiero potem polityczne – wymienia Piotr Nesterowicz, redaktor naczelny tytułu i prezes Fundacji Pismo.

Pozostało 80% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji