Sprzedaż elektronicznych wydań ogólnopolskich gazet codziennych wyglądała we wrześniu następująco: „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał średnio każdego dnia 9,68 tys. egz. (wzrost r/r o 8,4 proc.), bulwarowy „Fakt": 200 egz. (spadek o 23,1 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 3,4 proc.), a „Rzeczpospolita": 9,65 (wzrost o 32,9 proc.).

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika także, że we wrześniu łączna sprzedaż (tzw. sprzedaż ogółem, czyli prenumerata, w tym elektronicznych wydań, oraz sprzedaż kioskowa) pięciu największych gazet ogólnopolskich wyniosła 683,5 tys. egz. i była o 6,6 proc. niższa niż przed rokiem.

Stabilną sprzedażą wykazała się w tej grupie tytułów tylko „Rzeczpospolita", której wrześniowy wynik to 55,2 tys. egz. (wzrost r/r o 0,4 proc.). Pozostałe tytuły wciąż odnotowywały spadki sprzedaży. „Dziennik Gazeta Prawna" sprzedawał 43,5 tys. egz. (spadek o 3,5 proc.), „Gazeta Wyborcza": 149,4 tys. egz. (-9,8 proc.), bulwarowy „Fakt": 298 tys. (spadek o 7,3 proc.), a konkurujący z nim „Super Express": 137,5 tys. egz. (spadek o 5,2 proc.).