Zwycięską kampanię przygotowały MediaCom Warszawa, Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i CPC. Łącznie jury wręczyło 57 statuetek (w tym dziewięć złotych) w 24 kategoriach. Złoto dostały: kampania „Yes!tem kobietą – tampony o.b." – przygotowana przez MEC dla Johnson& Johnson; (w kategorii: artykuły nieżywnościowe), „Kredyt gotówkowy Wypożyczka" – przygotowana przez GPD Assets i Starcom dla Eurobanku (w kategorii bankowość), „Kuchnia Spotkań IKEA" – przygotowaną przez Kalicińscy.com, Garden of Words, Blue Ivy, K2, Performance Media i MEC dla IKEA Retail; (w kategorii: brand experience), „Nocna zmiana" – przygotowana przez McCann Worldgroup, MEC dla Walmarku (w kategorii: leki i suplementy diety), „#ryjkuźniara" – przygotowana przez DDB&tribal, dla Projekt: Polska (dwie złote statuetki - w kategorii: limited budżet i pro bono), „Pascal kontra Okrasa" – przygotowana przez GPD Agency dla Lidl (w kategorii: long term marketing excellence), „Żabka. Mały Wielki Sklep" – przygotowana przez PZL dla Żabka Polska (w kategorii: sprzedaż) oraz „Młodzi bogowie" – przygotowana przez BBDO Warszawa i Starcom dla Prudentiala (w kategorii: ubezpieczenia i inwestycje).

Za najbardziej efektywną agencję roku uznano Lubię to – linked by Isobar, a za najbardziej efektywną agencję mediową: MEC.

Jury oceniało zgłoszone kampanie w kategoriach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji.

Polską edycję konkursu organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.